Forum Radio IceStar Strona G│ˇwna Radio IceStar
Opinie o radiu :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

witam wsyztskich czytalam wasze opinie.moj pierwszy raz u gi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Radio IceStar Strona G│ˇwna -> - Ramˇwka -
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:41, 05 Kwi 2014    Temat postu: witam wsyztskich czytalam wasze opinie.moj pierwszy raz u gi

Ju┼╝ po Rozmowach... c├│┼╝ z wypowiedzi tych dw├│ch dziewczyn wynika, ┼╝e romans z Ksi─Ödzem nie prowadzi do niczego dobrego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Atkins do jej guru i tworca bedacy na niej conajmniej 30 lat, od czasu napisania swej pierwszej ksiazki, chyba ze sam w nia nie wierzyl i jadal normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CWICZE

U mnie lipa znowu. [link widoczny dla zalogowanych] - jestem przyzwyczajona do bólu brzucha, gardła itp, nie wiem jak bez niego jest
sery ple┼Ťniowe ┼Üluz p┼éodny szybko si─Ö zmieni┼é w niep┼éodny.... zgadzam sie z opinia ┼╝e brak jej urody i chocby nie wiadomo co ze soba robila to i tak bedzie wygladac tandeciarsko i bez klasy Kiedy opuchlizna zacz─Ö┼éa schodzi─ç ,zacz─Ö┼éam wygl─ůda─ç znowu jak cz┼éowiek . to chyba za du┼╝o.Jak mia┼éam wesele+poprawiny by┼éo 70 os├│b kucharka powiediza┼éa ( ma 30 letnie do┼Ťwiadczenie w tej bran┼╝y) ┼╝e liczy si─Ö 1 bloche na 10 os├│b.Dlatego te┼╝ my mieli┼Ťmy w sumie 9 blach + tort 3 pi─Ötrowy.Tortu du┼╝o zosta┼éo tak samo jak i ciasta.Poi poprawinach rozdali┼Ťmy ka┼╝demu ┼╝e jezcze nam zosta┼éo tyle ┼╝e przez tydzie┼ä wysycha┼é u nas w kuchi.Nparawde ciasta wi─Öcej idzie na popawinach bo na weselu go┼Ťcie wol─ů opychac si─Ö mi─Ösiwem i poi─ç w├│dk─ů [link widoczny dla zalogowanych]
Garnka si─Ö po tym nie da domy─ç nawet tym cudnym specyfikiem, smr├│d jak cholera i zniszczone mi─Öso. Mamamagdalena tak jak aura pisze,ciesz sie nuda i lenistwem bo pozniej zatesknisz za tym na bank . By─ç mo┼╝e to faktycznie mobilizuje i zmusza do zwi─Ökszenia wysi┼éku jednak zmniejsza r├│wnie┼╝ moje szanse w wypadku numerus clausus. Praktycznie co jaki┼Ť m-c pojawia si─Ö stan zapalny. po tym jak mia┼éam dosta─ç @ test pozytywny kupa szcz─Ö┼Ťcia Je┼Ťli nie chcesz ┼╝a┼éowa─ç-nie radz─Ö. Baleja┼╝ rewelacja !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie bez zmian, kolejny, 5 laser bedzie 11 grudnia, chodze tam bo w sumie nie wiem co moglbym oprocz tego, ale po tych 5 zabiegach niewielka poprawa, chociaz moze troszke lagodza blizne i przyspieszaja bledniecie, albo bardzo chce w to wierzyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
chcesz merytorycznej normalnej rozmowy czy mo┼╝e go┼Ťciu jeste┼Ť samotny i szukasz pustego dialogu , kt├│ry do niczego nie prowadzi bo o wszystkim wiemy ,wi─Öc jak przypadkiem tu jeste┼Ť i z ciekawo┼Ťci to nie mamy o czym rozmawia─ç ...z mojej strony temat zako┼äczy┼éam,no coment...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
10 minut po zabiegu leczyłem się ketonalem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja bym tak zrobiła. [link widoczny dla zalogowanych] kolezanka sprawdzala i ja tez
E-wu┼Ť u nich dzia┼éa a dodatkowe dokumenty s─ů pewnie po to potrzebne na wypadek gdyby w programie wskazywalo brak ubezpieczenia. Ja te┼╝ balam sie niesamowicie, bo w razie komplikacji...same rozumiecie. Przy niezdrowym, od┼╝ywianiu si─Ö organizm nie jest zdolny do odtwarzania normalnej b┼éony ┼Ťluzowej jelit. Prosze o odp. [link widoczny dla zalogowanych]
;// kolejne 3 dni rano 1/2t. Potem taniec brzucha tak azeby sie wszystko wymieszalo i na kibelek. Ale c├│z, chcia┼éo si─Ö wej┼Ťc na Po┼éonin─Ö Carynsk─ů - trzeba cierpie─ç. Ja wczoraj by┼éam u chirurga z moim wrastaj─ůcym paznokciem, od kilku miesi─Öcy, a dok┼éadniej od porodu (nie wiem czy to ma jaki┼Ť zwi─ůzek) boli , ropieje , i wychodzi mi zniego mi─Öso i ropa, Lekarz przepisa┼é mi ma┼Ť─ç detromecyna, a je┼╝eli nie pomo┼╝e to za tydzie┼ä trzeba b─Ödzie wyci─ů─ç paznokie─ç Dentystka nie mog┼éa wyj┼Ť─ç ze zdziwienia jak u niej by┼éam i stwierdzi┼éa ┼╝e \mam z─ůbki jak plastelina\. i pani G.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dobrze ze mam urlop ale od poniedzialku wracam do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak tylko si─Ö co┼Ť ruszy, to na pewno napisz─Ö o tym na tym forum!!
Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc mam pytanie jezeli posiadam ksiazeczke sanepidowska tylko ze jest zalana czy w sanepidzie zrobia mi duplikat i czy to cos kosztuje ?? [link widoczny dla zalogowanych] w ci─ů┼╝y czu┼éam si─Ö ┼║le to mi kaza┼éa le┼╝e─ç a nie kaza┼éa ┼╝adnych dodatkowych badan robic
No i jak ju┼╝ podetniesz to zacznij o nie dba─ç. Rewelacja W moim przypadku pojawi┼éo si─Ö dzikie mi─Öso, kt├│rego nie da┼éo si─Ö wygoi─ç za pomoc─ů domowych sposob├│w. W dzisiejszych czasach dosta─ç buty o takim rozmiarze nie jest trudno. poza tym chodzi sie z takim wielkim zelastwem na nodze. [link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö dziewczynki ┼╝e i Was nie omin─ů te dolegliwo┼Ťci, bo ma je prawie ka┼╝dy.Zycz─Ö Wam aby┼Ťcie wytrwa┼éy. Mo┼╝e warto zapyta─ç w sadzie na jakim etapie jest sprawa. i nie jestem alkoholiczka i meza alkoholika rowniez nie mam. Polecam fanom dobrego rocka i tym, co czuja tamte dolujace, szare klimaty.... ja mam 19 lat mieszkam na wsi i nigdy nie widzia┼éem 7cm PAJ─äKA!!!! Jeszcze tydzien temu nie odwazylabym sie go zalozyc ze wzgledu na okropne faldy na brzuchu. Ale wg usg na 27 lipca (i kurcze bior─Ö ten pod uwag─Ö, a licz─Ö nawet na szybciej)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No widzisz skoro tobie nie podobaj─ů sie szczup┼ée dziewczyny, i nazywasz je chudymi wieszakami i to nie przez zazdro┼Ťc ,to wybacz kazda szczup┼éa osoba mo┼╝e nazwac ciebie t┼éust─ů zatuczona ┼Ťwini─ů, i to nie przez zazdro┼Ťc tylko dlatego, ze nie podobaj─ů jej si e takie kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
i oczywi┼Ťcie ┼éatwiejsza w wykonaniu? Dr Kamil Heine si─Ö nazywa i dzi─Öki niemu nie musia┼éam przechodzi─ç zdejmowania na ┼╝ywca, jak to reszta ilizarowicz├│w we Wroc┼éawiu Trafi┼éam po prostu na anio┼éa w┼Ťr├│d lekarzy, ┼╝e zgodzil si─Ö wzi─ůc mnie na oddzia┼é i zdj─ůc w narkozie Po zdj─Öciu noga taka lekka, kurcze i ten komfort ┼╝e mog┼éam sie obr├│ci─ç na brzuch cudowny Nie boli mnie noga, musze 3 tygodnie chodzi─ç o kulach i walczy─ç z niestety niezginaj─ůcym si─Ö kolanem No i na nowo przyzwyczaja─ç si─Ö do chodzenia po damsku, w─ůsko, bo jeszcze chodze jak facet Ale ubra┼éam ju┼╝ wreszcie w─ůskie spodnie i porzuci┼éam moje szerokie, zobaczymy jak b─Ödzie wygl─ůda─ç moja walka z kolanem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A do idioty, kt├│ry pisa┼é co┼Ť o patrzeniu mi─Ödzy nogi. [link widoczny dla zalogowanych] pocwicz z tym oddychaniem - bo im dalej w las tym bedzie trudniej.
Najlepszym czasem na wykonanie badania cytologicznego jest okres mi─Ödzy 10 a 18 dniem cyklu miesi─ůczkowego. Mozecie mi podpowiedziec w czym dr Broma jest najlepszy: Jest jakas poprawa, efekt, widzisz poprawe? Bo nie wiem czy mam z czym I jeszcze jest Cepan, tez dobry. [link widoczny dla zalogowanych]
Krzywej jako towarzysz i dałam sie namówić na strzyżenie i farbe... hej ja tez mam problem o którym zaczęłam myslec... igm negative damy rade bo w kupie sila,lato sie zbliza dziewczyny,to powinno motywowac,3 majmy sie mocno diety i wspierajmy Regine- to ja też przechodzę na jajka!! Okazuje sie, ze na moj biust jest pelno pieknych stanikow, ktore dobrze trzymaja. do tej pory ich nie widzialam ale mam w pokoju wielka gleboka szafe tam sa worki z ubraniami i jest tam raczej wilgotno myslicie ze tam moga byc jakies stworzenia ., prosze powiedzcie mi bo sie bardzo boje ...a tam jest tak ciemno bo halogen nie dociera ja kolo tego spie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:43, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja robi─Ö jutro rano,

na dodatek wcale nie bolało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co, niemozliwe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jeste┼Ťcie po ┼Ťlubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jeste┼Ťcie wieku i jak chcesz to mniej wi─Öcej jaki jest tw├│j wasz stan posiadania, to postaram ci co┼Ť m─ůdrego doradzi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zobaczycie w turcji, kiedy sa miedzy swoimi.bedziecie w wieku 28 lat starymi babami w czarnych hustach i z powybijanymi zebami i 5 bachorow belkocacych po turecku. [link widoczny dla zalogowanych] - tłuszczyk szybciej spalisz, zwłaszcza w tych miejscach gdzie najoporniej go zrzucić,
Kaza┼éa m─Ö┼╝owi patrze─ç na KTG ile procent skurcze - przychodzi za chwil─Ö i pyta ile? chcia┼éabym ┼╝eby┼Ť mia┼éa racj─Ö... mogla tez sama przeciac pepowine!!! amber a ty kiedy sie wybierasz dok┼éadnie ? Za najbardziej bezpieczna lewatywe uwaza sie izotoniczny roztwor soli poniewaz wyplukane zostaja same jelita i nie ma wymiany plynow poprzez scianki jelit. [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny, chcia┼éabym sie dowiedziec wiecej o TRR (Towarzystwie Rozwoju Rodziny) we Wroclawiu... Przebrn─Ö┼éam przez wiele diet , preparat├│w odchudzaj─ůcych ÔÇŽ wiem ze jednym pomaga to drugim co innegoÔÇŽ wszystkie te pr├│by sk┼éoni┼éy mnie do utworzenia jednego forum o tematyce odchudzania , gdzie stworzy si─Ö grupe os├│b kt├│re podejma walke z kg bez narzucania jakiejkolwiek z metodÔÇŽ Wiadomo osoby z nadwaga b─Öd─ů pr├│bowa┼éy wszystkiego, dlatego chcia┼éam stworzyc forum gdzie nie b─Ödzie tylko jedna metoda odchudzania ┼╝eby podzielic si─Ö pogladami mo┼╝e zmienic swoja metode je┼Ťli nie idzie nam najlepiej poradzic si─Ö tych co osi─ůgn─Öli sukcesÔÇŽ Pozdrowionka. Zawsze tam si─Ö czesz─Ö, farbuj─Ö, obcinam. nakaz le┼╝enia po zzo, obiadzik i od razu pobieg┼éam pod prysznic wzi─ů─ç k─ůpiel i umy─ç g┼éow─Ö. je┼╝eli ju┼╝ jaka┼Ť dziewczynka mi si─Ö podoba i pocz─Östuje mnie ziemniaczkami to wtedy padam na kolana Staniki w tym rozmiarze owszem, kosztuj─ů ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S─ů to np.
[link widoczny dla zalogowanych]
mi bardzo pom├│g┼é poni┼╝szy artyku┼é, w kt├│rym zawarto naturalne sposoby na bezsenno┼Ť─ç bez syntetycznych lek├│w Bedziemy laski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-wykorzystuję na trening motywacyjny [link widoczny dla zalogowanych] pełna nadzieji i wiary
Do tej pory wyp┼éywa mi z pepka wydzielina, czy nie wiem, co to jest w sumie... widze ze tu mi nikt nie pomoze w szukaniu tej piosenki dzieki Zapaszam tam┼╝e wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zagro┼╝enia ci─ů┼╝y toksoplazmoz─ů. jak to by┼éo z wyrabianiem pokarmu dla dw├│jki no i w jakim tyg urodzi┼éy┼Ťcie? Tylko ┼╝e 2 dni p├│┼║niej zosta┼éam przyj─Öta na oddzia┼é okulistyczny w stanie beznadziejnym a moi rodzice poinformowani ┼╝e prawdopodobnie jest ju┼╝ zbyt p├│┼╝no i nie uda mi si─Ö odratowc oka. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie poddawaj si─Ö !!! M├│wicie, ┼╝e te objawy poch─ůdz─ů od kr─Ögos┼éupa wi─Öc zastanawiam si─Ö czy to ma jaki┼Ť zwi─ůzek. grrr : cichopokowa jest taka mila jak maryska z 1 milosci , i strzasznie dziecinna , mucha jest oki ale tez nie jest pieknoscia...popsrostu ladna Uff !!! Pracuje tam pani Danuta Bana┼Ť, kt├│ra jak na m├│j gust jest najlepsz─ů fryzjerk─ů EVER! -2 jajka na twardo z 2 ┼éy┼╝eczkami majonezu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo sie ciesze ,ze tak dzielnie dajecie sobie rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak trwa we mnie ta pewnosc, ze dwie drogi sie zlacza 5)Klubbheroes - Poco Loco (Poco Extended Mix)(www.dj witek.prv.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozniej kazali mi skakac na pilce,pic litrami wode i jak najwiecej chodzic,zeby przyspieszyc porod.Tak wiec robilam przez caly dzien.Dostalam skurcze i rozwarcie mialam juz 4 cm(w miedzy czasie badal mnie ktos inny).Dopuki nie przyszedl znowu ten potwor i nie zaczal sprawdzac.Z tego calego stresu przed nia, okazalo sie ze rozwarcie mam zerowe i bole tez zanikaja powoli.pomyslalam sobie: [link widoczny dla zalogowanych] Przemywa─ç rumiankiem, woda utlenion─ů.
Poki co jedynki ma tylko na dole. CO ZA CIEMNOGRÓD A tak w ogole to tez ogromnie sie ciesze, ze tu jestescie, bo tak naprawde to nawet bliskim osobom trudno jest czasem zrozumiec charakter naszych trudnosci i zmartwien. z góry dziękuję [buźka] [link widoczny dla zalogowanych]
m├│j co prawda mie┼Ťci si─Ö w du┼╝ej m─Öskiej d┼éoni jak poprzedni facet mia┼é garstki to tak ledwo m├│j romiar to tak jak m├│wi┼éam 75 F/G tak ┼╝e nie przesadzajmy nawet si─Ö upchaj─ů w 80D ale ...jak to potem wygl─ůda a i 70H te┼╝ na mnie b─Ödzie i o dziwo mam ┼Ťredni biust a nie balony tak┼╝e nie dramatyzujmy musz─Ö powiedzie─ç szczerze ┼╝e jestem z siebie strrrrrrrrrrasznie dumna! Opiera si─Ö ona na tworzeniu naturalnych wi─ůza┼ä poprzecznych mi─Ödzy w┼é├│knami kolagenu. Trzymajcie sie i pozdrawiam. Daj sobie szanse i powiedz mu o wszystkim!! [link widoczny dla zalogowanych] ,91626,5538198,Dlugo_nie_znaczy_dobrze.html#ixzz1y29YirA u dopiero zdziwi┼éa gdyby na codzien u┼╝ywa┼éa Sorayii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

23 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Mix)
[link widoczny dla zalogowanych]
Starania jednak z pewno┼Ťci─ů zostan─ů nam wynagrodzone. Pozdrawiam serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dorota [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťl podejmie leczenie to i tak nie oznacza to sukcesu-nie ka┼╝dy alkoholik z tego wychodzi.......
Zobacze jak na mni podzia┼éa narkoza bo to bedzie moja piersza w zyciu... Na pocieszenie powiem, ┼╝e skoro ja schud┼éam 15 kg to i Tobie si─Ö uda. Higiena ┼╗ywno┼Ťci Autor: a potem sie slyszy na ulicy moj mezus kupil nowe autko, wiec zrobilam mu pyszniutki obiadek interesuje mnie z jakiego poziomu wy startujecie/ startowa┼éy┼Ťcie i po ilu m-cach uda┼éo si─Ö wam \zrzuci─ç\ t─ů prl. [link widoczny dla zalogowanych]
Zebyscie widzialy jak on wczoraj panikowal przy szykowaniu swojej walizki Gdyby nie udalo mi sie do Was zajrzec w najblizszych dniach to juz teraz zycze Wam pieknych, spokojnych i radosnych Swiat. Z przodu i na ko┼äcach kr─Öc─ů si─Ö, spodnia warstwa jest niemal prosta. Wobec systematycznego zanikania tych naturalnych mechanizm├│w oczyszczania zaistnia┼éa konieczno┼Ť─ç powrotu do dobrowolnych post├│w (religijnych lub zdrowotnych) w celu zachowania zdrowia i przed┼éu┼╝enia ┼╝ycia oraz m┼éodo┼Ťci Rewelacyjna - sprawdzona i tania: kazda kobieta ma swoje gorsze dni. Aby w zdrowiu to moze byc nawet 110 lat. Fotoodm┼éadzanie kilka lat jeszcze kosztowa┼éo ko┼éo 1 000 z┼é a dzi┼Ť 99 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Radio IceStar Strona G│ˇwna -> - Ramˇwka - Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin